Menu

BrummBLOGGing

Grubymi nićmi szycie...

Magia jesiennych róż.

brummblogging

Wpis nie tylko dla rozegzaltowanych pensjonarek.

No i pooooszłoooo! Zrobiłam przegląd szaf -  wiatr wył a deszcz bębnił o szyby - i łyknęłam tę jesień, a ona połknęła mnie. Okazało się, że mam kilka rzeczy całkiem do rzeczy i kilka rzeczy do wywalenia. Doszłam do wniosku, że tę wełnę czas już kupić i płaszczyk należy już szyć. Pogodziłam się z przemijaniem, choć w pewnych "obszarach" nie odpuszczę! zaopatrzyłam się w porządne kosmetyki przeciwzmarszczkowe i wyszczuplające ;D

Wracając do magii. Znalazłam w szafie z tkaninami kawałek tafty z flokiem - nie mam pojęcia kiedy i w jakim celu ją kupiłam - zamyśliłam się nad nią. Ładna. Tylko 0,30mb, ale na torebkę wystarczy. Na listonoszkę. :D Kroiłam rozważnie i oszczędnie i jest! Mam! Magiczne jest to, że skrawek tkaniny można zamienić w całkiem fajny, praktyczny przedmiot o sporej wartości. 

Wcale nie jest mała - jak na listonoszkę - ma 25cm wysokości i 30cm szerokości u dołu. Długi pasek, do noszenia przez ramię, ma 140cm. Ponieważ brakowało mi tkaniny, wykonałam go ze skórzanych czarnych paseczków. Końce planowałam doszyć do torebki, ale nie mogąc się zdecydować na ostateczną długość - po prostu je przywiązałam. Przez to torebka ma zabawne różki ;D

Obok siebie, równolegle, biegną cztery paseczki, aby się nie plątały i nie rozdzielały, przewiązałam je na środku kokardką (widoczną na pierwszym planie) jeśli będzie się przesuwała podkleję ją.

Torebka zapina się na skórzany guzik z odzysku. Wewnątrz wykończona jest karmelową podszewką i ma jedną kieszonkę. Patka i część przednia odszyta jest brązową wypustką. 


Nawet mi się ładnie wzór dopasował :D głupi to ma szczęście... albo przynajmniej je miewa. Na powyższym zdjęciu chyba widać, że czarne paski - to tafta, a pomiędzy nimi są różano/listkowe wzory flokowe w pięknych kolorach.

Przednia część torebki ma cztery zakładki, które nadają jej ten uroczy, beczułkowaty kształt. Tył usztywniony jest plastykową podkładką - dociętą wg szablonu torebki - co pozwala jej trzymać fason bez względu na warunki atmosferyczne. Listonoszka jest naprawdę fajna. Przełamałam nią krawiecki impas i z podniesionymi  nożyczkami wkroczyłam w jesienną szarugę. 

Do torebki oczywiście naszykowałam kwiat filcowy w adekwatnej kolorystyce, ale jeszcze nie zrobiłam mu zdjęcia. Broszkę będzie można dopiąć do torebki lub do żakietu - zależnie od nastroju.

Rozmowy damsko męskie: Kris: "Czym się smarujesz? takie to zielone..."  Kremem wyszczuplającym. Kris: "A co Ci wyszczupleje?" Uda i pupa. Idę umyć ręce, bo mnie mrowią od tego kremu... Kris: "Tylko BROŃ BOŻE nie dotknij nimi CYCKÓW!!!". 

Broszka w barwach jesiennych:


Komentarze (7)

Dodaj komentarz
  • Gość: [Gosia] *.legnica.vectranet.pl

    Wygląda bardzo fajnie :) Pasek też ciekawie zrobiony.

  • Gość: [longredthread] *.dynamic.chello.pl

    Uwielbiam Twoje torby :). Ja też ostatnio robiłam porządki w garderobie, wyselekcjonowałam 2 wielkie pudła ciuchów do sprzedania/oddania/na wymianę - telepatia, no nie? Pisząc wielkie mam na myśli naprawdę WIELKIE kartony. :)

  • Gość 87.204.172.*

    Fenomenalne jest to połączenie materiału w te paski z tymi pociętymi kawałkami skóry:D

  • Gość: [Susanna] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dziewczyny ewidentnie telepatia bo ja tez zrobiłam porządki w szafie (została jeszcze jedna) i uzbierało się rzeczy do oddania 4 wielkie reklamówki :)
    Torebka absolutnie cudowna i typowo jesienna. Przeurocza. Trafiłaś w mój gust.

  • brummblogging

    Dziękuję.
    Jak się jej teraz przyglądam, to czarne paseczki rzeczywiście wyjątkowo dobrze pasują do tkaniny :D sama siebie zaskakuję ;)
    Porządki w szafie były ciężkim przeżyciem :D

  • Gość: [Joanka-z] *.adsl.inetia.pl

    Hej, a nie chcesz jej zgłosić na konkurs Łucznika? :)

  • oko233

    ale wspaniała torebka już ją widzę z moimi botkami - cudna - www.czasnabuty.pl/product-pol-17213-STABILNE-BOTKI-Z-ZAMKIEM-F800G-S3-132P.html

© BrummBLOGGing
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci